
De oplossingen
We richten MyYounit in op jouw organisatie, zodat het verhuurproces zo eenvoudig mogelijk verloopt. Denk hierbij aan de volgende oplossingen
Mollie integratie
Klanten kunnen kiezen uit meerdere betaalmogelijkheden en valideren hiermee hun boeking. Incasseren van facturen kan volledig automatisch.
Toegangssystemen
MyYounit werkt samen met vrijwel elk toegangssysteem. GSM, Pin, Tag, of keycards.
Alles-in-1
Je hebt maar 1 pakket nodig waar alles in zit voor het volledige beheer van jouw storagebedrijf.
Koppelingen
We bieden standaard koppelingen met o.a: Mollie, Snelstart, Exact online, Twinfield, Wefact, Minipak.
iOS/Android app
Uw klanten kunnen via uw eigen gepersonaliseerde App bij uw locaties en de gehuurde opslag boxen naar binnen. Tevens kan uw klant via een persoonlijk klantaccount facturen en boekingen beheren.
MyLock
Met het slot van MyLock kunt u uw entree, poorten, liften en boxen voorzien van elektronisch sloten.
24/7 online boeken
Klanten kunnen 24/7 een opslagruimte uit jouw lijst of plattegrond kiezen en online reserveren.
Volledig
geautomatiseerd
Van reserveren tot beheren en incasseren: klantregistratie, facturatie, opmaak en verzending van contracten en voorwaarden.
Camera integratie
Binnen uw Myyounit-beheeraccount kunt u CCTV-beelden raadplegen en met Mylock Box-sloten elke box controleren bij alarmmeldingen of na opzegging.
Alle voordelen
op een rij ✓
✓ Klanten boeken zelf online beschikbare opslagruimte te
✓ 24/7 bereikbaar voor boekingen en klantcontact
✓ Beheer van klantgegevens, opslagruimtes en boekingen
✓ Alles vanuit de cloud, dus altijd en overal toegankelijk
✓ Online betalingen via Mollie voor gemak en veiligheid
✓ Geen extra ICT-kosten voor systeembeheer
✓ Integratie met je boekhoudpakket voor automatische verwerking
✓ Geschikt voor onbemand werken zonder personeel ter plaatse
✓ Volledig automatische incasso voor betalingen
✓ White-label app in eigen huisstijl voor je klanten
✓ Beveiliging met 2-factor authenticatie voor extra veiligheid
✓ Digitale handtekeningen voor snelle en veilige contracten
✓ Automatische herinneringen bij stornering met betaallink
✓ Camera-integratie voor het bekijken van camerabeelden
✓ MyTask-assistent om je taken efficiënt te beheren
✓ Hybride entree-systeem voor toegang via app of pincode
Je eigen App
Toegang en controle
Via de app kunnen uw klanten eenvoudig alle deuren en liften bedienen waar zij toe geautoriseerd zijn. Dit gebeurt volledig automatisch, zodat klanten altijd snel toegang hebben tot de gewenste locatie(s).
Opties voor toegang
Deuren en liften kunnen ook bediend worden met een pincode of via GSM. Ons systeem is compatibel met vrijwel alle bestaande toegangstechniekmodules, zodat u gemakkelijk kunt integreren met uw huidige infrastructuur.
Controle en beveiliging
U heeft volledige controle over toegang tot uw locaties, met geregistreerde toegangspogingen en inzicht in de historie. MyLOCK koppelt toegang aan automatische foto’s, alarmsystemen en geïntegreerde camera’s.
Management data
Met de module “Analyse” kun je diverse sturingsdata uitlezen en zo naar wens je bedrijf bijsturen!
94%
Return on investment
8.674
Beheerde opslagruimtes
164.806
Bezoekers per maand
100%
Cloud based
€7,46
Omzet per m3
97%
Online boekingen
Onze klanten






