De oplossingen
van MyYounit

We richten MyYounit in op jouw organisatie, zodat het verhuurproces zo eenvoudig mogelijk verloopt. Denk hierbij aan de volgende oplossingen

Lijn
mollie

Mollie integratie

Klanten kunnen kiezen uit meerdere betaalmogelijkheden en valideren hiermee hun boeking. Incasseren van facturen kan volledig automatisch.

Toegangssystemen

MyYounit werkt samen met vrijwel elk toegangssysteem. GSM, Pin, Tag, of keycards.

Alles-in-1

Je hebt maar 1 pakket nodig waar alles in zit voor het volledige beheer van jouw storagebedrijf.

Koppelingen

We bieden standaard koppelingen met o.a: Mollie, Snelstart, Exact online, Twinfield, Wefact, Minipak.

iOS/Android app

Uw klanten kunnen via uw eigen gepersonaliseerde App bij uw locaties en de gehuurde opslag boxen naar binnen. Tevens kan uw klant via een persoonlijk klantaccount facturen en boekingen beheren.

MyLock

Met het slot van MyLock kunt u uw entree, poorten, liften en boxen voorzien van elektronisch sloten.

24/7 online boeken

Klanten kunnen 24/7 een opslagruimte uit jouw lijst of plattegrond kiezen en online reserveren.

Volledig
geautomatiseerd

Van reserveren tot beheren en incasseren: klantregistratie, facturatie, opmaak en verzending van contracten en voorwaarden.

Camera integratie

Binnen uw Myyounit-beheeraccount kunt u CCTV-beelden raadplegen en met Mylock Box-sloten elke box controleren bij alarmmeldingen of na opzegging.

Alle voordelen
op een rij ✓

✓ Klanten boeken zelf online beschikbare opslagruimte te
✓ 24/7 bereikbaar voor boekingen en klantcontact
✓ Beheer van klantgegevens, opslagruimtes en boekingen
✓ Alles vanuit de cloud, dus altijd en overal toegankelijk
✓ Online betalingen via Mollie voor gemak en veiligheid
✓ Geen extra ICT-kosten voor systeembeheer
✓ Integratie met je boekhoudpakket voor automatische verwerking
✓ Geschikt voor onbemand werken zonder personeel ter plaatse

✓ Volledig automatische incasso voor betalingen
✓ White-label app in eigen huisstijl voor je klanten
✓ Beveiliging met 2-factor authenticatie voor extra veiligheid
✓ Digitale handtekeningen voor snelle en veilige contracten
✓ Automatische herinneringen bij stornering met betaallink
✓ Camera-integratie voor het bekijken van camerabeelden
✓ MyTask-assistent om je taken efficiënt te beheren
✓ Hybride entree-systeem voor toegang via app of pincode

Je eigen App

support

Je eigen app, inclusief
gepersonaliseerde klantomgeving

Wij leveren je eigen app (iOS/Android) in jouw huisstijl. Je klanten kunnen in de door hun gedownloade app bij hun gegevens zoals hun boekingen, facturen en persoonsgegevens.

myYounit foto

Je eigen app, inclusief
gepersonaliseerde klantomgeving

Wij leveren je eigen app (iOS/Android) in jouw huisstijl. Je klanten kunnen in de door hun gedownloade app bij hun gegevens zoals hun boekingen, facturen en persoonsgegevens.

Toegang en controle

Via de app kunnen uw klanten eenvoudig alle deuren en liften bedienen waar zij toe geautoriseerd zijn. Dit gebeurt volledig automatisch, zodat klanten altijd snel toegang hebben tot de gewenste locatie(s).

Opties voor toegang

Deuren en liften kunnen ook bediend worden met een pincode of via GSM. Ons systeem is compatibel met vrijwel alle bestaande toegangstechniekmodules, zodat u gemakkelijk kunt integreren met uw huidige infrastructuur.

Controle en beveiliging

U heeft volledige controle over toegang tot uw locaties, met geregistreerde toegangspogingen en inzicht in de historie. MyLOCK koppelt toegang aan automatische foto’s, alarmsystemen en geïntegreerde camera’s.

Management data

Met de module “Analyse” kun je diverse sturingsdata uitlezen en zo naar wens je bedrijf bijsturen!

94%

Return on investment

8.674

Beheerde opslagruimtes

164.806

Bezoekers per maand

100%

Cloud based

€7,46

Omzet per m3

97%

Online boekingen

Onze klanten